Innkjøp fra Bodø

God kveld♥ Nå hadde jeg tenkt å være flink. Det pleier egt å gå laaang tid etter at jeg har kjøpt noe til jeg viser det på bloggen. Men nå skal jeg legge ut innkjøpene fra Bodø. Var ikke så mye, og det er heller ikke bilder av alt. Har forsåvidt begynt å pakke ut så kanskje mer kommer senere. Det får vi se på. 


Tre bh’er fra Cubus. Det eneste dumme er at den mørkeblå er en str for liten. Jeg tok feil. Så jeg må bytte..


Hvit singlet fra cubus. Grå fra BIK BOK og rosa fra H&M. Tightsen er også fra H&M


To digge gensere fra BIK BOK


BÆSTE GENSEREN

Nå er det litt kveldsmat før jeg pakker til imorgen. Da er det bokmål tentamen på meg! Idag gikk det egentlig veldig greit. Når vi var ferdige gikk jeg og Live på Påtårn. Der er det alltid like koselig. Så tok vi litt sol, før vi bestemte oss for at Live skulle hjem til meg før Aerobicen. Da danset vi (det er fordi vi eier) og så sang vi (det er vi også supre på). Nå må jeg hoppe ned. Vi blogges


4 kommentarer

Siste innlegg