Domino

Hei alle søtee

Nå sitter jeg med annsiktsmaske på. Det er så deilig når man har tatt den av igjen! Ellers så var dagen idag super duper! Hele katta var utrolig fin! Også så stor! Har egentlig helt utrolig lyst til å gå der, men blir nok Koppang på meg.. Ellers har det hvert en koselig tur med Kaja  Idag møtte vi Hedda, Live, Tina og Mia. Da gikk vi litt rundt på Maxi og de andre shoppet litt. Jeg hadde så klart glemt lommeboken min, så jeg hadde ikke penger. Men ble en bh på meg daa. Da var jeg fornøyd! 

Domino – Jessie J♥

Hahaha, må le av meg selv. Når jeg har på annsiktsmaske ser jeg virkelig ikke ut.. Meen, jeg ofrer meg og legger meg ut på bloggen. Nå skal jeg henge opp noe tøy og så skal jeg sove. Vi blogges imorgen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg