Oljeeventyret – av Kaja og Anne Sophie

Puh, nå er jeg endelig ferdig med å skrive en presentasjon vi skal ha imorgen! Og siden jeg er så heldig å få sammarbeide med Kaja, så ble den kjempefin! Gleder meg faktisk til å holde presentasjonen. Det er ikke hver dag! Nå skal jeg øyeblikk hoppe i seng og få en god natts søvn. Har sovet utrolig dårlig de siste nettene. Aner ikke hvorfor..

Hvertfall, så skal jeg til Hamar med Kaja etter skolen imorgen. Vi skal på hospitering på Katta(hamar kathedralskole) på onsdag. Gleder meg til å se hvordan det er der! Vet ikke om det blir så mye blogging. Men skal prøve å snike til meg litt tid. Satser på at det blir littegranne shopping på tirsdagen også. Håper jeg♥

Jeg er stolt over meg og Kaja! Vi har hvert kjempeflinke! Men nå stuper jeg i seng! Natta, sv godt beste lesere♥

1 kommentar
    1. haha, så random! JEg har også en oppgave om det, den skal leveres på fredag og jeg og hun jeg jobber med har ikke begynnt enda.. Vi skal lage en film:)
      -Lykke til da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg