Let me smile

Hei hei. Må si denne bloggen ikke akkurat er så veldig bra oppdatert. Men jeg har nemlig hvert på trafikalt grunnkurs – noe som er utrolig kjedelig! Nå er jeg heldigvis hjemme og vi har kost oss med god mat! I helgen får vi besøk, så da vet jeg ikke hvor mye blogging det blir. Men jeg skal prøve å få presset inn noen innlegg her å der




Jeg og Kaja var kule idag


Kaja har også de aller fineste skoene

Nå skal jeg kose meg å se på tv. Begynner å bli syk nå tror jeg, har vondt i halsen og hodet. Fryser hele tiden osv.. Så nå har jeg tatt med dynen min ut i stua. For det er aller aller best

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg