Superduper

Hei søte lesere♥ Har hatt en helt fin dag på skolen idag egentlig. En: Gymmen idag var veldig mye bedre enn det vi pleier å ha. Hadde så mye forskjellig, gøy! To: Læreren sa at vi plutselig skulle ha matte i en studeiøkt time! Det gikk ikke for vi har jo så utrolig mye skole akkurat nåå. Men heldigvis så var det ikke matte alikevel! Tre: Vi skulle egt ha engelskpresentasjon idag. Men takk gud for at vi slapp! Fire: Jeg fant ut at jeg hadde kjøpt iskaffe igår som jeg bare hadde puttet i kjøleskapet! Elsker å finne gode ting♥

Ellers går det nå i Justin Bieber på full guffe♥ Om bare noen få strakser er det middag – og det er bra, for jeg er suuuulten! Etter det blir det vel å gjøre ferdig ♥fordypningsoppgaven♥ Haha, mye hjerter her. Men det gjør ikke noe, for det er fint


Beste i hele verden♥


Er ikke sånn kjempe fotogen idag. Bad hairday..

Og jeg fikk et brev i posten som dere skal få se etterpå. Wii

6 kommentarer

Siste innlegg