Utrolig mye å gjøre på skolen om dagen = en stykk dø Anne Sophie

Jeg har funnet ut at man bare  elske skoleoppgaver! Sånne store oppgaver der man fordyper seg i en random gammel forfatter man ikke har hørt navnet på før engang. Sånne presentasjoner som man skal lage om enda mer randome ting. Sånne prøver som man egentlig ikke bryr seg om, siden man har så mye andre ting å gjøre.  JEG ELSKER SKOLEN AKKURAT NÅ! ♥

Har akkurat kommet hjem fra aerobic trening, og spist god kvelsmat. Så kom jeg på at jeg hadde en blogg.. Ehh, jeg kan skrive mer om dagen idag – siden vi var på vgs, senere. For nå må jeg tilbake til det jeg skrev om først her! Vi snakkes om jeg ikke har fått et infarkt av all den faktaen om den globale oppvarmingen, oljen eller Jens jørneboe!


Savner gamle håret

Nå skal jeg dø. Ønsk meg lykke til.

2 kommentarer
    1. Lykke til fin! Du kommer til å klare det. Jobb deg gjennom dette å du kan virkelig være stolt over seg selv! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg