Blond, blondere, platinablonde Anne Sophie

Hei, det ble ikke noe overaskelse i går fordi filmen ikke ville laste opp på youtube. Så jeg skal prøve igjen idag. Ellers så skulle jeg fjerne etterveksten min igår, og nå er jeg platinablond… Fml. Det er ikke noe fint i det hele tatt. Jeg ser ikke ut. Så nå har jeg vurdert å farge det brunt (!?!), for jeg orker ikke den etterveksten eller at fargen blir feil. Jeg får se.


Dere ser kanskje ikke så mye forskjell på bildene. Men i virkeligheten er den veldig stor! Døde litt går håret ble tørt i går…

Nå er det frokost! VI blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg