Iphone blogging på G

Nå har jeg lagt meg. Det er fordi jeg er så utrolig sliten etter jobb idag. Jobbet fra ni til fem, noe jeg syns var ganske slitsomt.. Men så tjener jeg penger og har det hyggelig der så da går det greit. Ellers så er det Iphone blogging på G her. Dataen er skrudd av og jeg orket ikke dra meg opp av sengen – og det resulterte i Iphone blogging.

Flott og trøtt idag… Nå som jeg har skrevet litt på iphonen er jeg ikke trøtt lenger. Fml, jeg ville sove! For det er best:)

 

God natt alle♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg