En super lørdag med jobb og snø

God morgen♥ Dette blir et litt sånn hei og hade innlegg, men sånn må det bli akkurat nå. For jeg skal nemlig dra på jobb om bare tjue min. Men så må jeg jo også sminke meg osv, noe jeg enda ikke har gjort. Det blir sikkert litt blogging når jeg kommer hjem, så da blogges vi♥ Ha en super lørdag alle sammen!


Dette her var fint.. Ikke noe trøtt i det hele tatt 


Snø

uææ, det hadde snødd i natt. Ikke så mye, men litt. Og nå snør det enda mer! Vet ikke om jeg vil at snøen skal komme nå eller vente litt til jeg.

Har det snødd hos deg?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg