Outfit 08.11.11

Hei alle sunshines♥ Utdannings messen var ikke så veldig spennende, men det var jo litt fint å få vite mer om hva man kan velge osv. Ellers brukte vi mye penger i kantina der da, siden det var så utrolig mye godt der! Litt dårlig gjort egentlig..

 

Ellers så satt jeg og Live sammen på bussen, og da ble det over 100 tullebilder med Iphoner, digitalkamera og kameraet mitt.. Så mange stygge og noen fine! De kan dere få i et eget innlegg senere idag. For nå får dere outfitten. Er jo over tusen år siden sist, er det ikke? 


Skjorte: Gina TrocotTubetopp: BIK BOKTopp: BIK BOKBukse: Vero Moda


Altsåå, rommet mitt er boma, så jeg prøvde å skjule det.. Men det funka ikke så braa..



Jeg har ettervekekst.. Den skal bort om ikke så alt for lengee

Nå skal jeg være flink å skru av dataen, lese til prøve imorgen og gjøre litt rle. Så får dere bildene senere. Nuss

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg