Algebra=gøy..

Hvem er flink å blogge hver dag, hele tiden, om masse interesangt osv? Jo, det er jeg! Ok, det var vel ganske mye ironi egentlig. Men innimellom er det så godt å ikke tenke på at jeg må blogge å da glemmer jeg fort at jeg har en blogg som skal oppdateres. 

Ellers så har det jo ikke skjedd noe som er verdt å oppdatere om. Sitter her å spiser kjeks og gjør matte – flink som jeg er. Så da kan dere få lese DENNE bloggen i stede. Den er braa! Også er det de fineste jentene som skriver den. Så da er det enda bedre. Men nok random snakk. Nå må jeg jobbe med algebra♥♥♥


Fine og alvorlige på skolen idag.. 

Men nå må jeg øve på algebra, skjønner ikke en dritt.. Fint.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg