Innkjøpene

God kveld alle søte lesere♥ 

Nå er jeg i skikkelig godt humør. Hører på fine sanger og snakker med fine folk. Så da er allerede kvelden min super! Egentlig så skal jeg ikke blogge nå, for jeg må skrive ferdig den engelske artikkelen til i morgen. For det fant jeg ut for noen timer siden. Men så har jeg så klart ikke gjort noe med det før nå. Så da skal jeg grave meg ned i sofaen og nørde noen timer med engelsk før jeg køyer. Siden klokka er stilt en time tilbake er dagen allerede ødelagt. Selvom jeg kan sove en time lenger imorgen ellernoe, så blir det feil uansett..

Først skal jeg dele to finefine sanger til dere.

Hater lyset om kvelden. Alt blir gult. Også når man bruker Iphone kan man vel ikke forvente at de ikke blir gule? Meen, skal bare si at håret ikke er så gult i virkeligheten. savner kabelen til kameraet mitt..


Elsker baksiden på genseren/toppen. Fra BIK BOK


Bluse fra BIK BOK. den har sånne åpne armer. Fiin


Kjole fra BIK BOK.

Også kjøpte jeg en øyensbrynpenn og to tubetopper. En fra Gina tricot og en fra BIK BOK. Begge i svart. Var ikke så mye, men jeg syns det var fint. Nå jeg skrive ferdig engelsken. Vi blogges i morgen♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg