I sminkepungen min

Hei, nå har jeg akkurat kommet inn fra en ridetur. Det trengs skjønner dere, for hesten min er litt (VELDIG) tjukk.. Kan vel si det er min feil men. Nok om det. Idag har jeg vasket deler av huset, sånn at det ble fint. Og jeg føler meg flink. 

Og siden jeg egentlig ikke har noe annet å blogge om, skal jeg vise dere hva jeg har i sminkepungen min. Jeg bruker ikke alt hver dag, men det er det jeg liker best osv. Ellers så har jeg andre ting jeg putter oppi når jeg vil ha noe annet der. Men just nu er det dette:


Den er så full at jeg ikke har sjans til å lukke den. hehe


Her er foundations, concealer, booster osv


Her er solpudder, pudder, glow ting osv


Her er øyenskygge, eyeliner, blush og øyensbrynsting


Her er parfymen, leppestift, mascara, vippetang osv.

 

Nå skal jeg hoppe i dusjen. Så skal dere på innkjøpene senere i kveld. Stay tuned♥ Beste lesere

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg