Overskrift.no

Oi, dårlig blogging.. Også må jeg skuffe dere enda en gang. Rekker ikke legge ut innkjøpene. Så det får vente til imorgen. For nå sitter jeg helt dø i sofaen

Også var det en som lurte på hva de merkene på armen på Litt prikker å sånn. Det er bare skrift. Tina som skrev Tina med store bokstaver. Så vet dere det..

 

Er så deilig å bare sitte i shorts og stor stor t-skjorte. Men såklart så ville jeg på Halloweenfest. Men sånn går det når man har fine foreldre som ikke liker fester. Haha. Neida. Ellers så har Morten lagt ut outfit. Dere burde virkelig ta en titt. Vi blogges imorgen

3 kommentarer
    1. aw, trist at du ikke fikk dra på halloweenfest. jeg skal på en i morra, tjohei<3
      ps; du må legge ut det fine bildet mitt på instagram så du alltid husker meg, og at jeg ilu'er deg mer enn noe annet )): <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg