Videregående dag liksom

Hei hei bloggen♥ Neida, ble litt teit.. Idag har vi hvert på Videregående å sett på hvordan det er der osv. Var jo der i fjord også, men nå var det litt anderledes. Var egt helt greit der idag. Vet jo fra før av at jeg skal gå studiespesialisering, men så klart er det gøy å sjekke ut andre linjer også!

Siden ikke vi begynte før halv ti idag dro jeg, Hedda, Live og Tina en liten tur på Påtårn. så det er derifra bildene er. Og fra da Tina lånte Iphonen i timen.. Men nå skal jeg nerde litt tetris, fordi jeg er kul. Så blogges vi senere!


Liker at vi er trøtte


Tidenes bilde av meg. Jege r sykt trøtt og ser virkelig ut som en bolle… De andre er fine da


Kosar øss på Helse og Sosial


fin 1


fine 2


fin 3


fin  4

Nå må jeg se om jeg kan finne meg noe å spise. sulter egt ihjel. men bare utsetter det. Blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg