Selvdigger #1

Hei søte♥ Heldig for meg at jeg har verdens beste bror (noen ganger). For siden jeg ikke har noen mulighet til å få lagt inn bildene fra kameraet mitt til dataen, så fikk jeg låne dataen hans i stad sånn at jeg fikk lagt dem inn! Super glad nu! Håper han er blid de andre gangene jeg spørr ogsåå!

Så her kommer noen virkelige selvdigger bilder av meg.. Eller så har dere vel savnet bilder som ikke er tatt med Iphonen? Så her får dere en del! Enjoy:


HALLA FOLKS. Rett opp i annsiktet mitt. Haha


jeg er virkelig kul. ler

Ellers så har jeg ikke gjort så utrolig mye. Imorgen skal vi på Åpen dag på Videregående. Satser på at det blir bra! Gleder meg hvertfall! Og på fredag skal jeg og Live til Rena. For der har vi fått vaskejobb. Så da skal vi kose oss litt der før vi finner ut hva vi gjør!

Men nå skal jeg nørde litt CoD. Ble helt gal på det etter jeg var på LAN. Stakar facebook, blir visst nødt til å foråde den litt. Siden jeg klarer meg litt uten. Vi blogges

 

Spiller du Call of Duty?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg