Good Morning

God morgen. Aner dere hvor vondt det var å stå opp klokken seks idag bare fordi jeg skal på skolen? Selvom jeg sov i nesten tolv timer i går + i natt så var det den værste morgenen noen gang. Sovnet faktisk når jeg sto i dusjen – det sier jo litt.. Ellers gikk det helt greit å skrive engelsk i går, så da er det bare å levere førsteutkastet i dag. Puh, aldri digg å sitte med lekser når man er trøtt. Dette var meg i går, mens jeg gjorde engelsken.. Haha. 


Hey hey hey. Null sminke er digg


Tommel opp for engelsk..

Nå er det frokost. Vi blogges senere idag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg