Kaja og litt Eivind og veldig mye Martin

Hei Anne’s bloggfans!

Nå sitter jeg, Eivind og Martin i en sofa og gjør ingenting. Vi leker kjedelige, ganske dyktige! Eivind har lært meg å spille tetris. Han er skikkelig flink skjønner dere. Og ellers var plutselig alle andre som liksom er her på lan bortevekk. Ordentlig festlig. Jeg begynner egentlig å bli ganske trøtt, har ikke sovet allverden. Snill som jeg er har jeg sagt ja til å være med og rydde her i morgen, så det blir en laaang dag. Jeg får ta en powernap her etterpå. 

 

<3

 

Folk kjeder seg såpass at de har brukt en halv rull med gladpack og laget en rustninghjelm av aluminiumsfolie til Tomas. Utrolig nok sovnet han sånn, haha! Nå skal jeg simse litt ellernoe, er tross alt på lan. Og forresten har vi svart på spørsmålene til spørsmålsrunden, så Anne legger sikkert ut videoen i morgen. 

Drøm søtt dere!

– Kaja

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg