CoD, julebrus og sjokolade

Hei søte♥ Nå har jeg og Kaja akkurat kommet tilbake til Lanet. VI hadde en liten pasue idag, sånn at vi kunne dusje og sove litt. For jeg hadde bare sovet en halv time i natt. Eller det vil bli halv ni til ni da. Og Kaja hadde heller ikke hatt den natten med mest søvn. Her nede er det musikk med masse bass 24/7. Så dette er fint! Ellers så spiller jeg Call of Duty, noe jeg virkelig er flink til! Haha. 

Også føler jeg meg skikkelig sunn. Spiser sjokolade, pepperkaker, pizza og godteri og såaklrt julebrus!


Ellers så har Live og Hedda laget seg blogg. De er de framtidige toppbloggerene. Bloggen finner du HER. Fineste♥

Hadde egt et bilde til, men i det siste har det jo bare vært “tommel opp” bilder, så da tenkte jeg dere skulle få slippe det. Men nå skal jeg og Kaja snart til butikken for å kjøpe pepperkaker og litt annet godt til resten av dagen/natten. Vi blogges


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg