Spør oss om hva du vil

Woop Woop, jeg er flink å blogge! Unnskydl for utrolig dårlige oppdateringer i det siste. Har jo ikke blogget de siste dagene. Men det skal jeg gjøre noe med. Jeg skal på LAN om bare noen timer, så da får dere sikkert endel blogginnlegg. mehe. 

Over til overskriften. Siden vi skal på LAN så kan du spørre meg, Kaja, Live og Hedda om akkurat det du vil. Så klart svarer vi ikke på det som vi ikke vil svare på. Men det er lov å spørre forde. Vi svarer ganske sikkert på video. Og da er vi sikkert ganske fine å overtrøtte. Så det er bare å spør!

 


Live koste seg med Iphonen min itimen. du er fin


Vi gleder oss til LAN

Live tok en million andre bilder, men tror ikke hun ville syns det var så morsomt om alle ble lagt ut:) Men nå må jeg dusje, pakke ferdig og dra på LAN! Vi bloggast senere idag

17 kommentarer
    1. Kaja: Hva skjedde mellom deg å kristian?
      Hedda: Har du å kjetil hatt sex?
      Anne: Er du på g med noen?
      Live: Er du på g med noen?

    2. Alle sammen:
      Favoritt mat?
      Beste film?
      Beste venner?
      Har dere drukket alkohol før?
      Liker dere noen nå?
      Har dere andre også blogg? i så fall hva heter den?
      Hobby?
      Sport?
      Har dere søsken?
      God helg:)

    3. først vil jeg bare si at dere er dødskule!! og jeg digger dere!
      er det kult å være på lan??? ::D:D:D:PP:P:xDD xp ;** <3<3
      hihi, kniz

    4. Hehe, dette blir gøy 😀
      Til Live:
      Liker du noen nå? (trenger ikke nevne hvem)
      Til alle:
      kjole eller skjørt?
      hettegenser eller vanelig genser?
      Hvilke skostr bruker dere?
      Fant ikke på flere spørsmål, men vis jeg kommer på det så skal jeg spør vettu 🙂

    5. Yndlingsdrikke?
      Hva spiller dere på lanet?
      Åssen sko har dere?
      Hehe, noen ihvertfall ;)))) digger bloggen, dere er så pene!! <33333

    6. Til Kaja: Hvor mange puter har du i sengen din?
      Til Anne-Sophie: Spiser du mye godteri?
      Til Live: Har du hull i skoene dine?
      Til Hedda: Ville du latt en edderkopp krype i håret ditt i 2 minutter, eller spist kaviar på matpakken hver dag i en uke?
      Fast leser!! <3

    7. Er hårfargen deres naturlig?
      yndlingspotetgull?
      Hvilket merke har dere på dataene deres?
      facebook/twitter?
      yndlingssang atm?
      Dere er så kule! <3

    8. Æ digge bloggen din! Du er flink! Her er noen spm:
      Brus eller vann?
      Sjokolade eller ostepopp?
      Jenter eller gutter?
      Kanin eller mus?
      Hamster eller katt?
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg