Før Hanen Galer

Hei, nå drikker jeg kakao og gjør norsk lekser. Vi har en sånn fordypningsoppgave som vi må ha funnet noe til imorgen. Og jeg er kul å skal skrive om Jens Bjørneboe, aner ikke hvem han er da men. Så skal jeg lese en bok som heter før hanen galer. Fint navn. Haha Så thats what im doing right now. Så vet dere det, siden det er så utrolig interesant. Ellers så har jeg noen bilder fra igår som dere skal få se, men de kommer litt senere. For her er to fine Iphone bilder fra skolen idag. Vet dere elsker dem!


vi er kule


Også begynte det å snø. Sånn masse liksom! Å da måtte vi ut

Men nå skal jeg skrive litt videre, å så skal jeg spise middag. Sulten? Jaaa.

 

Hva har du gjort idag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg