Yves Rocher Produktanmeldelse

Hei alle søte♥ Kaja er på besøk og jeg var så heldig å få låne hendene hennes, eller neglene da. Som dere vet så er jeg så heldig å bli “sponset” av Yves Rocher og nå skal jeg vise dere de fine neglelakkene jeg fikk for en stund siden. Siden jeg ikke har så fine negler selv har det tatt litt lid før anmeldelsen kom i boks. Så here we go:

Trykk her for neglelakken og her for den hurtig tørkene topplakken.


Den lilla


Den røde

Kvalitet: Jeg syns neglelakkene egentlig var ganske fine, men de er litt sånn wow i fargene. Litt for knæsje kanskje, men hver sin smak. Den røde var den letteste å påføre for den virket ganske mye tynnere enn den lilla. selve neglelakken hadde også endel glans før man påførte topplakken. Men så klart ble det finere når den var på! 

Den var litt trælete å ta av, men etter en liten stund og en god del neglelakkfjerner gikk den bort. Og da var alt borte! Ellers så var den veldig fin på. De dekket godt etter første strøk og virker holdbare.

Hvis jeg måtte gitt et terningskast måtte det blitt en 4 til 5.


Men nå  jeg og Kaja øve til prøven i morgen. Så da blogges vii♥

 

Innlegget er skrevet i sammarbeid med Yves Rocher

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg