Hei

Hei igjen alle sammen!♥ Dere har savnet meg, ikke sant? Neida.. Nå er det mye bedre å jeg føler for å skrive igjen. Det har bare gått tre dager, men de tre dagene har vært verdifulle for meg. Jeg har fått tenkt over en del, jeg har faktisk ikke tenkt på bloggen et eneste sekund – noe som var utrolig deilig! Men nå dere, nå skal jeg tenke på den. Fine bloggen min, med det uferdige designet. Som egentlig bare er kjempestygt… Positiv idag hører du!

Var på kino i går med Live og Olaug å så Barnepiken. Det var liksom oss tre pluss en haug av “litt eldre” folk. Haha, vi trakk i allefall ned gjennomsnittsalderen endel..Haha. Filmen var fin den, men vi ble litt overasket over at den varte i to og en halv time! 


Jaa, jeg skal på Kinoo, Og jeg bare: Tommel opp



Og så kom det på høytalerene: Toget er femten til tjue minutter forsinket. Og jeg bare: Tommel ned



Også var det jo hundre år å vente alene på stajonen. Så da sto jeg sånn. Og jeg bare: Ta på hetta og se deppa ut..

 

Må si jeg er morsom om dagen. Neida, det er jeg ikke. Nå skal jeg lese litt blogger, snakke litt med folk og kose meg resten av kvelden. Vi blogges

6 kommentarer

Siste innlegg