Bloggpause

Nå tar jeg en liten bloggpause. Det er fordi jeg føler det blir feil at jeg blogger akkurat nå. Jeg framstår som glad, blid osv. Men i virkeligheten er jeg ikke det. Jeg vil bare legge meg ned i sengen å bli der hele dagen. Orker ikke smile til noen, og det er forsåvidt jeg orker å skrive nå. 

Jeg aner ikke hvor lenge jeg tar pause. Det kan være alt fra noen dager til uker. Jeg skal i hvertfall bli bedre først! Og dere skal vite at dere er verdens beste lesere! ♥

vet jeg har brukt dette bildet før, men orker ikke finne noe nytt. Vi blogges

4 kommentarer
    1. Skjønne dæ godt! Har tenkt å gjør det samme sjøl.. Blir så sliten av blogginga :/
      Håpe du blir fort bra igjen<3
      Ilu

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg