Iphone Deksel – Mirabling

Hei allesøte♥

For bare to dager siden bestilte jeg et Iphone deksel fra Mirabling, og allerede idag kom det! Åh, så rask levering de hadde! Selve dekselet kan du lese mer om HER. Men så måtte det jo bli litt negativt også. For det første så er fargen på dekselet jeg fikk ikke så rosa som det det vises på bildet. Syns det var litt synd – men mitt er jo roså da. Så var det enda en ting, og det var at på bildet på siden så vises det at det er sånn kant på toppen også, noe det ikke var. Det syns jeg var litt dumt, for nå er det litt trælete å lukke skjermen osv. Men jeg venner meg sikkert til det etter hvert.


Ok, her så det faktsisk mer rosa ut en det egt er

Instagram bilder er kule.. Dere får ikke sett den på Iphonen forde jeg må ta bildet med den. Kunne så klart tatt i speilet, men nå satt jeg så godt at jeg ikke orker å gå på badet. Ha en strålene dag!♥

 

Har du bestilt derifra før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg