Fading away

Heihei. Sitter nå å hører på rolig sovemusikk. Blir så rolig av det! Også blir jeg foressten nesten tvunget til å blogge nå. For jeg har egentlig ikke noenting å blogge om. Men Hedda maser. Hun er søt da, se her: Kan du blogge forresten? HAHA. jeg har sikkert sjekka 5782569347 ganger i dag om du har blogga!

Nå ble bare skriften min mongo etter at jeg kopierte det Hedda skrev på facebook. Men samma det. Orker ikke fikse på det. Så lat er jeg. Ellers så kan dere få en liten oppsumering av hva som egentlig har skjedd i det siste. Lover at mye bare er helt tullete ting, men sånn er jeg bare

♦ Jeg har funnet ut at jeg har begynt å høre masse masse på Rihanna igjen, looong time

♦ Jeg har funnet ut at jeg savner alle de gode jentene mine

♦ Jeg har hatt verdens mest daffe jobbdag idag. Ikke noe som skjedde

♦ Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL slutte å bute negler. Må bare finne ut når.

♦ Jeg har fått noen virkelige rare ideer i det siste. Noe som ikke kan deles på bloggen

♦ Jeg har funnet ut at det er begynt å bli alt for kaldt på bakken til at det er noe godt å gå med converse ute nå

♦ Jeg har funnet ut at jeg gleder meg til jul

♦ Jeg har funnet ut at jeg har dårlig humor

♦ Jeg har funnet ut at jeg maser litt for mye på folk

♦ Jeg har funnet ut hva som virkelig betyr noe for meg og hva som jeg gir faen i

♦ Jeg har funnet ut at jeg snart burde dykke ned i havet av klær som ligger på gulvet, og virkelig gjøre noe med det. Ikke bare kaste alt inn i skapet.

♦ Jeg har funnet ut at jeg ikke er noe flink til å ta bilder lenger, til bloggen altså

♦ Jeg har funnet ut at jeg liker å bruke penger, men med en gang jeg ikke har dem lenger så er det ikke noe gøy

♦ Jeg har funnet ut at det å sove er det aller aller beste som finnes.

♦ Jeg har funnet ut at jeg EIER i å blogge.

 

Nå orker jeg ikke mer. dør


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg