99 spørsmål

 

SIST:

 

1. Siste du drakk: Vann

 

2. Siste telefonsamtale: Brede

 

3. Siste mottatte sms: Brede

 

4. Siste sangen du hørte på: It’s you – Ryan Cabrera

                                                                          

5. Sist du gråt: Husker ikke. 

 

 

JA ELLER NEI:

6. ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste: Nei, men har ikke noe imot at andre har det

 

7. har du noen gang vært utro: Nei!

 

8. har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det: Hvis mat og godteri teller så. haha

 

9. har du spist noe som er giftig: Håper da virkelig ikke det

  

ENTEN ELLER:

10. Dansing eller synging: Begge deler

 

11. Cola eller Pepsi Max: Pepsi Max

 

12. Jordbær eller bringebær: Jordbær med sjokolade

 

13. Facebook eller nettby: Facebook

 

14. Svart eller hvit: Kommer helt an på

 

DETTE ÅRET:

15. Har du fått nye venner i år: Ja

 

16. Sluttet å være forelsket:  Har faktisk ikke vært så veldig forelsket i år. Men nu derrimot, kanskje

 

17. Ledd til du har begynt å gråte: Så klart, det skjer stadig vekk det

 

 

AKKURAT NÅ:

 18. Møtt noen som har forandret deg:  Ja

 

19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: Ja, og det er jeg glad for 

 

20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg:  Ja

 

21. Kysset noen fra din top friends liste: Nei. Top friends liste? okei

 

SANNHET:

23. Hvor mange barn vil du ha:  2 kanskje. Vil ikke ha enebarm

 

24. Har du kjæledyr:  Ja, katt, hund, og hest. Og hvis sauene og hønene teller såå. Neidaa

 

25. Vil du forandre navnet ditt: Neei, vet ikke helt. Er egentlig ganske nøgd

 

26. Hvordan feiret du din siste bursdag:  Hjemme tror jeg, eller jeg husker ikke helt jeg

 

27. Når våknet du i dag: halv tolv 

 

28. Hva gjorde du midnatt i går: Hvis det er lørdag det da blir, så danset jeg sikkert.

 

29. Nevn noe du IKKE kan vente på: Tirsdag
 

30. Sist gang du så pappan din: I går kveld

 

31. Hva ville du forandra i livet ditt:  Vetikke

 

32. Hva hører du på akkurat nå: You’re beautiful – James Blunt

 

33. Har du noensinne pratet med en person som heter Mia?:  Jaa

 

34. Hva går deg på nervene akkurat nå: At folk maser

 

36. Hva er ditt virkelige navn: Anne Sophie M. Mathiesen

 

37. Sivilstatus: På facebook er den Gift, meen in the real life in forever alone

 

38. Stjernetegn: Vannmannen

 

39. Gutt eller jente:  Jeg er jente.

 

40. Alder: 15, snaaaaaaaaart 16

 

41. Ungdomskole: Stor-Elvdal Ungdomskole

 

42. Videregående: Det blir til neste år det. Så jeg vet ikke

 

43. Hår farge: blond
 

 

43. Langt eller kort hår: Langt hår er fiiiint. 

 

45. Høyde: 1.67 i think

 

46. Er du betatt av noen: Det kan man jo si

 

48. Piercinger: Nei, bare hull i ørene. Meen jeg har sykt lyst på piercing i navlen! Også fler hull i ørene.

 

49. Tattovering: nei, men har litt lyst på en liten en

 

50. Høyre- eller venstrehendt:  Høre

 

 

VILLE DU:

51. Kysset kjæresten til din bestevenninne: Nei, aldri

 

52. Sovet alene med åpen himmel: Kunne jeg sikkert

 

53. Dumpet en venn framfor kjæresten? Tror ikke det

 

54. Ha sprunget naken på en fotballbane bare for å komme på tven: Ehh, nei 

 

55. Brukt en hel dag på shopping: Hadde jeg fint klart

 

56. Kysset en av samme kjønn: Gjør ikke noe det


57. Drevet med kjeresten til bestevennen din? NEI

 

58. kuttet av deg armen eller fått et piano i hodet hver dag? æh, vanskelig. Ingen av delene

 

59. Ha oppkaldt barnet ditt etter deg: Det skal få sitt eget navn

 

60. Springet 1mil bare for å se noen du er glad i: Jeg flyr stadig vekk til folk jeg, men løpe blir i meste lage. orker ikke

 

 

AKKURAT NÅ:

61. Spiser: Tyggis

 

62. Drikker: Ikke noe

 

63. Nå skal jeg: Prøve å stå opp. Kom ikke lenger enn at jeg nå sitter i sengen

 

64. Venter på: frokost

 

65. Hører på: It’s over – Jesse McCartney

  

FRAMTIDEN DIN:

66. Lyst på barn: ja

 

67. Lyst til å gifte deg: ja

  

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?

69. Lepper eller øyne: Begge deler

 

70. Kyss eller klem: Kyss

 

71. Høyere eller lavere: Høyere

 

72. Eldre eller yngre: Det går en grense på hvor mye yngre han kan være.

 

73. Romantisk eller spontan: Spontanromantisk?

 

74. Fin mage eller fine armer:  Jatakk begge deler

 

75. Tattovering eller piercing: Er ikke så farlig

 

76. Voldsom eller forsiktig: en mellomting

 

77. Forhold eller bare lek: Forhold

 

78. Bråkmaker eller tilbakeholden: en sånn ting i mellom

 

HAR DU NOENSINNE:

79. Kysset en fremmed: nei

 

80. Drukket sterk alkohol: nei.

 

81. Mista brillene/linsene: Solbrillene så

 

82. Sex på første date: Nei

 

83. Knust noens hjerte: Ja

 

84. Fått ditt eget hjerte knust: Ja 

 

85. Blitt arrestert: Nei

 

86. Takket nei til en invitasjon til date: njaa 

 

87. Grått når noen har dødd: Ja

 

88. Likt en venn som er gutt: nja

 

TROR DU PÅ: 

89. Deg selv: Noen ganger

 

90. Mirakler: Kanskje

 

91. Engler: næh, de er fine da

 

92. Himmelen: Litt

 

93. Nissen: Hvem skal jeg ellers få pakker av? neida han finnes ikke

 

94. Kyssing på første date: ja

 

95. Kjærlighet ved førtse blikk: Jaa 

   

SVAR HELT ÆRLIG:

96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: Ja

 

97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Nei

 

98. Tror du det er mulig og være trofast for alltid: Man kan ikke gjøre annet enn så godt man kan, men håper jo det.

 

99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten: Iphonen min . Og mat. Og sengen min. Og musikk. Og venner. Oi en ting sa du?


 

3 kommentarer
    1. Dæææætta var artig! Og du er søt som snakker dialekt innimellom! “nøgd” haha, da døde jeg litt! søtis, ilu! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg