Jentekveld

Hei søte mennesker! Nå har jeg kommet meg hjem, og jeg skal dele bildene fra kvelden med dere. Det vil si – ikke alle, for da hadde jeg kunne laget en helt egen blogg med bare bilder. For jeg kan trygt si det ble en masse bilder i går. Og alle ble vel ikke like fine heller. Vi satt og lo når vi så gjennom dem idag. haha, vi er så fiine. Så her kommer de som er brukbare. Blir en del, men bilder er fint:

Tina ville ikke drikke sånn c-vitamin ting


Fine jenter som shuffler. Flinke 

Tror vi er kule vi’a


Hjertet banker

Tror vi er kule 2


ah, se deeer

fine bein, fine kjoler, fine jenter

HAHAHAHA, dere er fine når dere ler

Siste bildet før vi la oss. 

Åh, har ikke hatt det så koselig, gøy og hyggelig på år og dag! Det å tilbringe dagen, kvelden, nattaen og dagen etterpå med verdens fineste jenter er ikke feil! Så dette gjentaes om ikke så alt for lenge! jentekvelder skulle vært påbudt. Tihi. Nå skal jeg ta en liten powernap med rolig musikk. For det tar på å ligge i tlf halve natta. Men kos var det å♥                                  

 I LOVE YOU ALL♥

5 kommentarer
    1. ågudameg! Fin dobbelthake jeg har da jeg ler da forresten. Du er fortsatt veldigveldig søt og den kvelden var absolutt en av de beste på lenge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg