T.G,I.F

Åh, så herlig! Det er fredag igjen. Og for meg så er det høstferie om bare noen timer! Det blir utrolig godt det! I morgen skal jeg til Kaja med de beste jentene og vi skal kose oss skikkelig. Tar med kameraet så da får dere noen bilder. Ooog Live låner meg en sånn ting som gjør at jeg kan ha minnekortet i, så da blir det bra bilder! 


Dagen outfit: Bluse-Bik BOKTubebh-BIKBOKBukse-Pieces


Å herregud. Fjortis bildet! Men det får holde nå om morgenen

Nå skal jeg løpe å finne alt jeg skal ha med idag. Så vi blogges når jeg kommer hjem igjen. God helg alle sammen♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg