Motherlover – likerrr

Hei alle sammen! Sitter her å øver til prøvene vi har imorgen. Hvis flink er ikke jeg?Haha, always. Har egentlig ikke så mye tid til å blogge for dere akkuart nu, så da deler jeg en sang. Men som er sunget av to forskjellige. Jeg syns den som de to andre synger er den beste. Men så klart, den orginale er også bra. Mens jeg og Hedda løp orientering idag, sang vi på denne. Beste liksom♥

I’m a Mother Lover
You’re a Mother Lover
We should love each others mothers
Love each others moms

Orginalen

 

Den jeg syns er best

 

Må bare si unnskyld for utrolig dårlig blogging om dagen. Ingen bilder av meg eller noe. Har liksom ikke helt blogglysten right now. Menmen. Får den tilbake etter hvert.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg