Skjermbilder in my

haha, må bare si jeg er så flink å blogge for tiden! Kan vel ha litt med at pappa tar nettet (han mener vi sitter for mye på dataen, men hallo, hva skal man ellers gjøre her?) Og så har jeg en del lekser som snart tar livet av meg. Er så superlei skole for tiden at det holder! Men, jeg er da nesten alltid flink å gjøre lekser. Sånn som nå foreksempel. Haha, måtte ha en liten pause – blir for mye i lengden. Fler enn meg som elsker lekser?

 
Fine♥

Jeg har hvert avhengig av å ta skjermbildet en laaang stund nå. Men bare når klokka er det samme. er jo egt helt meningstløst, men så gøy a gitt! nei.. Se hvordan skyggen på bildet bare er på det ene øye mitt. Skummelt!

 

Nu skal jeg lese til Norsk og Spansk prøven vi har på Torsdag. Love you!


Blogglisten

 

Blogglisten

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg