Går ned med nødlanding

Å, digg med helg nå! Så altfor lenge mellom hver gang.. Kan vel si jeg har sittet å sovet på skolen idag når jeg har hatt tid. Sovet i våken tilstand liksom. Hvis dere skjønner då!

Prøven idag gikk vel helt greit. Eller, det gjorde den nok ikke. Leste gjennom kapittelet i går, og det var det. Må serriøst bli flinkere å forbrede meg til prøver i framtiden. For det er jo egt litt viktig det her. Fint å forstå det nå ja.

Såå må jeg bare si Unnskyld for alle Iphone bildene her på bloggen! Men som noen av dere kanskje har fått med dere så har jeg klart å rydde/rote bort kabelen. Så da blir det ingen bilder med speilrefleksen desverre. Jeg må finne den igjen snart, for det irriterer meg også. Nå kommer enda noen Iphone bilder fra idag. Enjoy:


Elsker matte. ALGEBRAAAAA♥


De fine tøflene til Hedda♥


Oioioi. Nydeleg



Fine Hedda som her et smilehull på den ene siden! Å rompa mi

Og så skal dere så se det fineste bildet som noen gang er tatt av meg og Hedda. Vi er så flinke til å pose:

Døøøøøør

Vi snakkes

2 kommentarer
    1. Hehe, det siste bildet var genialt. :p
      Du trenger faktisk ikke kabel hvis bildene skal inn på pc’en. Du trenger bare å sette minnebrikken inn i pc’en, så overfører du bare bildene til mappen du skal ha de i. (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg