Fin dag

Da er jeg hjemme igjen! Deilig med innetrening nå kjenner jeg! Handlet noen småting, sånn som shampoo, balsam, hårspray, deodorant osv. Sånne nødvendige ting hvis dere skjønner! Sitter her å koser meg med te, Costume og ostebriks (eller noe) en perfekt avslutning på en fin dag!


Ble så sliten og så varm av å gå oppover mot lisa. For så klart skal hun ha tusen oppoverbakker til der hun bor! Flytt!


Dette er nam dere!

Heh, nå kom jeg akkurat på at vi har en jævelig samfunnsfagsprøve imorgen. Har egentlig gått rundt å tenkt på den i hele dag, men så har jeg glemt den, så nå jeg øve! Hih, jeg er så flink på å forbrede meg til prøver å sånn!

 

Hva har du gjort idag?♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg