Jeg er flink

Oi, oi. Flink til å blogge her ser man. Uff. Unnskyld for duperdårlig oppdateringer i det siste, men så har nettet vært borte fra mandag til onsdag så da var ikke det min feil!

Nå skal jeg snart ned å spise, så skal jeg fikse meg, så skal jeg ta buss og til slutt er det skolee♥ Det var bare tull.. Er begynt å bli utrolig lei av skolen nå. Syns ikke vi lærer noe som helst. Det vi gjør er å spille poker, snakke, bråke osv. Fin klasse!


Digger selvutløseren på Iphonen. Og hvertfall når man får med hele steinen og ikke oss


Fineste Tinamor

Nå må jeg skjappe meg. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg