Har ikke nett

Hei! Unnskyld for null blogging etter at jeg kom hjem fra Oslo. Men nå er det sånn veiarbeid ved oss å så har de vært så flinke at de har gravd over nettkabelen. Så vi har ikke nett hjemme. Nå vet dere hvorfor: )

Sitter på skolen og har Kunst og Håndverk akkurat nu. Og disse pcene her går det ikke ann å ta bilder meg. Så dere får et inlegg uten bilder right now. Men dere overlever, sant? Nå får jeg vel komme meg tilbake til arbeidet, er jo ikke meningen å blogge nå, heh. Vi blogges når jeg får igjne nettet: )

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg