Herlig dag

God Kveld søte♥

Jeg har hatt en super duper dag idag! Fått kjøpt meg så utrolig mye fint! Så jeg er happy! Nå sitter jeg i sengen å setter sammen engelskpresentasjonen, sånn at den er done! det blir deilig å slippe å tenke noe mer på den! Puh, har vært endel stress med den, så dette blir deilig!

Har ikke så mange bilder å dele med dere, og alle er tatt med Iphonen – siden kabelen til kamareat mitt er gone.. Men dere dør vel ikke av litt dårlig kvalitet? Det er vel egt bare Iphone bilder som er på denne bloggen uasnett, så hva er galt da?


Kan si så mye som at denne jakken ble med meg hjem fra Gina Tricot idag. elsk på den



Spiste deilig cæsar salat på Bølgen Og Moi 


Beste kusinen♥

 

Dere får se innkjøpene imorgen satser jeg på. Da jeg kommer hjem. Men det kommer jo helt an på om jeg finner kabelen, så da må jeg vel rydde da? God natt alle sammen, vi blogges imorgen♥

 

Har du vært på shopping idag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg