Fremme

Heihei! Da er jeg kommet meg til Oslo. Eller Asker da. Sitter her å har akkurat nesten spist en hel pizza. Fant ut at jeg ikke hadde spist siden litt over elleve idag. Å det er noen timer siden for å si det sånn. Nå koser jeg meg med tv, musikk, hundene her og meg selv! Ogsåå har jeg rotet bort kabelen til kameraet mitt, så dere får klare dere med enda flere Iphone bilder. For det er akkurat det bloggen består av for tiden. Hih. 

Det var skikkelig deilig å komme fram! Helt greit å kjøre tog, men er litt lei av en som satte seg med meg rundt Oslo S. Haha, hun satt å slurpet i deg Sushi. Haha, trodde jeg skulle dø. Satt å lo hele veien, å hun satt å stirret på meg. Beste togturen ever!

Jeg og Tina hadde det supergøy i musikktimene idag


Tina var flink å fette håret mitt idag, det ble kjempefint


Denne søte Bamsen møtte meg idag, søte Vilje


Naaaam

Nå skal jeg kose meg videre. Skal på shopping imorgen så satser på at dere får se innkjøpene! Vi blogges


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg