I just love homework

Endelig hjemme! Så deilig! Nå er det engelsk presentasjonen og Matteøving som står på planen! Etter det skal jeg blogge litt ordentlig. Ikke sånne små innlegg. haha. Men nå må jeg virkelig jobbe videre, siden jeg ikke har tenkt å jobbe så mye i helgen med lekser siden jeg skal bort, så skal jeg bli ferdig nu! Her er noen bilder fra idag:


Flinkeste jentene i kantina♥

Jeg og Hedda på en sånn blåse greie! Vi er kule


Meg og Live

Også var Live så snill å fike håret mitt. Det ble egentlig veldig fint.

leksene kaller. Vi blogges søte♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg