Live Tipser #2

Hei alle sammen. Nå sitter jeg å ergrer meg over den nye facebooken. Finner ikke noenting. Føler det som om jeg akkurat har oppdaget facebook og roter omkring der.. Hvorfor ødelegge den? Den var jo helt grei! Å nå kommer den jævligste greia.. Skjønner fremdeles ikke noe… så nå må jeg nesten gi slipp på livet mitt. For det besto jo av facebook, facebook og enda mer facebook. Fml

Meen, her kommer Live Tipser nr. 2. Også minner jeg på at alt er tull. Haha, men faktaene er sanne.

 

 DÅRLIG LYD NÅR LIVE SNAKKER, skru opp lyden da:)

Tok bare femti år å laste opp fordi på rommet mitt har jeg verdens trgeste nett. Men her er den: )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg