I’m to cool for you

Hei søte♥ 

Ble igjen på Koppang idag, for jeg dro på Påtår’n med Per Sigurd, Tomas og Simen. Var skikkelig koselig! Etter det så tok jeg fire bussen hjem igjen. Men tror dere ikke buss sjoføren ikke så at vi trykket på stopp? Haha, så vi måtte gå av noen km lenger enn det vi egentlig skulle, så da ble det litt gåing på meg og min kjære bror. Vi er spræke!

Fine sanger jeg hører på akkurat nå. Blir godt humør av alle! Egentlig syns jeg alle de nye sangene til David Guetta er ganske bra, men Titanium er desidert best! Repeat hele tiden!

Nuss på dere liksom♥

Nå skal jeg være flink jente å øve på matteprøven jeg har på fredag (noen som kan drepe meg?) For jeg gruer meg helt sinnsykt. Som dere kanskje har forstått er ikke matte det beste faget mitt. hihi… Etter det skal jeg også være flink å gjøre ferdig norsken og gjøre litt mer på en engelsk presentasjon som jeg og to andre skal framføre. Og alle må være ferdig på mandag, så jeg må bare stå i jeg altså! Også skal jeg til Oslo på fredag, så da blir det shopping! Johooo. Tar med pc’en så det blir boppdateringer på dere, fordi dere er verdens søteste og beste lesere♥


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg