Dagen idag

Heihei! Her er det virkelig dårlig på bloggfronten dere! Har ikke hatt tid rett å slett. Idag har jeg vært flink å trene sammen med Kaja♥ Vi er så flinkeee! Jeg har bakt muffins, gjørt masse masse lekser, skypet med folk og nå sitter jeg og gjør enda mer lekser. Måtte bare ha en liten pause fra norsk og naturfag. De beste fagene altsåå!

Så skal jeg være snill og dele en del bilder med dere fra skoledagen/dagen min:


Dere er søte altså


Hedda elsker tanken på å jobbe med Norsk enda en time


Jeg og Live EIER

Etter skolen dro som sagt jeg og Kaja og trente. Å så da vi lå å trente litt styrke så hadde jeg den fineste sveisen ever:


Og nå har jeg vært flink å bake muffins. Å de ble digge!

Nå skal jeg fortsette å gjøre leksene mine sånn at lærerene blir fornøyde! For da slipper jeg å ha dårlig samvittighet, haha. Kødaaa.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg