Naturfag LOVE

Heihei! Har akkurat snublet inn døren. Er helt mørbanket etter dagens kamp. Og det beste var at vi vant! 5-3! Vellfortjent, siden det var den siste kampen denne sesongen. Nå er det bare Otta cup igjen, så er det lite fotball.. Det blir egentlig ganske trist, men så kommer vår sesongen igjen da! Åh, kjenner at jeg gleder meg allerede!

Nå sitter jeg og leser til naturfagsprøven imorgen. Kjenner at jeg gruer meg. Første prøven etter ferien. Og så klart har vi om arv, gener osv. Noe man må pugge en del på. Så da må jeg vel egentlig fortsette med det? Jupp. Men vi snakkes kanskje før jeg legger meg? Får se om jeg får det til!

Åh, Naturfag er virkelig elsk! Så mye man må lese på, så vanskelig, så digg. Loveeeee♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg