Yesterday

God morgen♥

Da har jeg spist frokost, lest litt til naturfagsprøven vi har i morgen, pakket fotballutstyr og nå blogger jeg for dere. Jeg er flink! Tenkte jeg skulle være snill å dele noen bilder fra igår. For akkurat nå ser jeg virkelig ikke ut. Tror faktisk jeg må dujse en tur før fotballkampen! Haha


Det var helt nydelig





Etter turen tok jeg å pappa en rask kjøre tur. Å denne gangen gikk det mye mye bedre! Jeg syns jeg er flink!

Såå, da skal jeg bare lese litt blogger, fikse meg og dra til Koppang. Det er den siste fotballkampen denne høsten, så vi skal spise litt pizza og sånn etter kampen, så kanskje dere er heldige å få noen bilder?: )

 

Kom gjerne å se på kampen idag, klokken 15.00 på Koppang!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg