Nytt design og sammarbeid

Hei søte! Blogger en siste gang før jeg kommer meg i seng. Dere ser kanskje at jeg har fått nytt design? Syns det var litt søtt, men vet ikke hvor lenge jeg kommer til å ha det. Nå slipper jeg headeren på en stund! Deilig! 

Idag bestilte jeg noe fra Elf. Så da gleder jeg meg til det kommer i posten om ikke så alt for lenge! Lover at dere skal få se! Og så har jeg startet et sammarbeid med Yves Rochers. Jeg ble en av de femti utvalgte av 3000 som skal teste noen produkter! Det gleder meg meg virkelig til. Så da får dere noen tips. Kanskje det til og med blir en konkuranse!

Sånn, nå legger jeg meg. Natta alle dere fine leserene mine♥

3 kommentarer
    1. haha 😉 ikke lov med bilder fra skola 😉 haha ,,,, anne gå på felleskjøpet og spør etter den kjeledressen du masa om på skola ,,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg