Friday

Hei, jeg er en flink blogger. Jeg blogger hele tiden. Om utrolig mye. Alle intresserer seg i hva jeg skriver om. Nei.. Jeg har ikke blogget mye idag. Men, jeg har ikke orket. Det er endelig helg! Vet dere hvor godt der er å bare slenge ned alt på gulvet, og hoppe opp i senga under dyna med dataen. Sitte å lese blogger, nørde face og kommentere i vei på alle mulige blogger jeg kommer over! Det kalles helg!

Jeg kjøpte meg sånn at jeg får 100 kr å handle for på Nelly.com hvis jeg handler for 500 kr. Å nå skal det shoppes! Nå skal jeg skype videre med en ransom, neida. Så snakkes vi

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg