outfit 16.09.11

Unnskyld for lite blogging i går, men rett etter skolen dro vi nedover til Elverum. Skulle spille kamp. Haha, vi hadde det ganske morsomt selv om vi ikke vant. haha!

Live tipser kommer senere idag, så det er bare å følge med. Denne ganger er det noe alle jenter burde følge med på! Haha, minner om at alt dette bare er tull, så ta det med litt humor. Live eier å komme med tips, som egentlig kommer helt random opp i hodet hennes♥

Genser: H&MSinglet: BIK BOKTights: Gina tricot

Har også på meg det leopard mønstrete skjerfet. Men det glemte jeg på bildene. Haha, nå må jeg sminke meg og skynde meg til bussen. Nesten allerede forsein! Hjelp. Ha en fin dag dere, så blogges vi når jeg kommer hjem♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg