Hei, hallo, heij, hellu, morn, yo og hey

Ser dere denne kreative overskriften? Jeg elsker den…


 

Johoo, nok en skoledag som er over. Bare mange igjen! Så glad jeg virker! Haha. Men i allefall, jeg skal spille kamp om bare noen få strakser. Så jeg burde egentlig gjøre meg i stand. Vi skal spille mot de samme som vi spilte mot på søndagen, å denne gangen skal vi virkelig stå på! Vi spilte sesongens dårligste kamp forrige gang, så nå er det skjerpings! Senere idag starter jeg med noe nytt. Nemlig “Live Tipser”. Da kommer Live med forskjellige tips. Må si at alle kanskje ikke er like nyttige. Men vi har det utrolig morsomt når vi finner påå! Så stay tuned å gled dere!

Her er noen bilder til dere, flere bilder kommer senere, for nå jeg få på meg drakten. Hehe, jeg er treig


De søteste jentene♥


Live og Hedda hadde det sykt morsomt på dogulvet


I Naturfagen skulle vi lage sånn DNA tråd av seigmenn. Det var jo morro. Å så etterpå fikk vi lov å spise dem! Noe jeg ble veldig glad for. Men så hadde jeg vørt så flink at jeg hadde glemt maten min så jeg hadde ikke spist noe som helst, så å da hive innpå med seigmenn var ikke det lureste en kan gjøre. Dritkvalm!!!

Da MÅÅÅÅÅÅ jeg forte meg! Vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg