Prinsesse søvn

Siden jeg er deen flinke bloggeren, kremt, skal jeg blogge litt. Ikke mye, men alt er bedre enn ingenting. Det syns iallefall jeg! Nå har jeg hoppet i seng, og er egentlig ganske innstilt på å sove, eneste som er dumt er at før jeg sover MÅ jeg lese litt, så da blir sånn. Ville egentlig hatt en laaang god prinsesse søvn, men skal opp kl. 06.00 imorgen. Jeg elsker skole!

Ønsker alle en god natt! Vi snakkes imorgen

Ser ut som om jeg har skjegg, men hey, det har jeg ikke. Det er bare en gigantiak floke jeg driver å løser opp

Sov godt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg