Just another day at school

Må for det første bare si at skolen eier! Eller ikke.. Det har bare gått noen veldig få uker, og jeg er allerede ganske lei av å sitte på rumpa hele dagen, lese, gjøre oppgaver å late som om jeg er interesert, noe jeg egentlig ikke er. Meen, imorgen har vi den beste dagen. Eller, det er bare fordi vi har kunst og håndverk. Men jeg kan jo egentlig ikek tegne, så da er det også litt kjedelig. 

Her er noen bilder fra forrige K&H time:


Kaja som virkelig ER flink å tegne!


Også er hun helt nydelig


Gud , jeg er stolt jeg bare klarte å tegne en rett strek. HAHA


Yey, klarte å tegne et speil og en komode.

Så dere skjønner. Skole EIER♥

 

Idag har jeg vært med Hedda etter skolen. Vi var så flinke å ta på oss en vaskejobb, så da er det litt mer i klasse kassen. Etter det var jeg med Hedda hjem. Der spiste vi middag, leste i den beste norskboka ever, spiste yoghurt og snakket litt. Hun er søt♥ Så skulle vi hjem, hun med et tog som gikk ca førte minutter før mitt gikk, så da ble jeg sittende på stasjonen å være forever alone noen minutter, før halve asylmotaket fra Stai dukket opp. Fy fader som jeg hater dem, de stirrer, stirrer og stirrer! Har de aldri sett et menneske før eller? Guud så ekkelt!

Nå skal jeg gjøre litt lekser, vi blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg