Sjette September totusenogelleve

Hehe, jeg har vært veldig flink å blogge syns jeg. Tusen takk til Kaja for dèt søte innlegget. Hun sender over bildene vi tok i går. Hun må bare finne kabelen.

Idag var jeg med Lisa hjem før vi skulle på fotballtrening. Å vi spiste en haug med sjokolade. Fy så usunne vi er, men vi fikk det sikkert bort på treningen, forhåpentligvis.. Ellers så har jeg vel ingenting å blogge om akkurat nå – annet enn at jeg nesten ikke klarer å skrive. Er så utrolig kald på hendene mine. Spille fotball i shorts og t-skjorte i regn! What a life sier nå bare jeg. Og forresten. Jeg er syk. Forskjøla. Rekker opp hånden vært kvartet å spørr om jeg kan gå å snyte meg. Snytesen..

Skal legge ut et innlegg med 1000 bilder tatt på skolen idag, hvis dere er intereserte da? 


Elsker at jeg ser drit digg ut! Både håret som er klissblødt, det stygge gliset og den fiiiine t-skjorta. I ♥ Fotball


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg